Klachtenregeling
- In de inkomhal bevindt zich een ideeënbus waarin ouders steeds op- of aanmerkingen, suggesties en dergelijke, al dan niet anoniem kunnen deponeren.
- Verder kan dagelijks contact opgenomen worden (zowel telefonisch als persoonlijk) met de verantw. om vragen en/of problemen te bespreken.
- Ouders die vinden dat er geen bevredigend antwoord komt op vragen en/of problemen kunnen hun probleem schriftelijk neerleggen. (zie klachtenformulier)
- Door het indienen van het formulier geeft u aan dat het probleem voor U echt zwaar valt en dat wij van onze kant uw probleem te licht opvatten. Het KDV verplicht zich ertoe bij elke klacht een grondig onderzoek in te stellen en u van het onderzoek en de getroffen maatregelen schriftelijk op te hoogte te houden binnen max. 1 maand na het indienen van de klacht.
- Discussiepunten mbt klachten kunnen ook voorgelegd worden aan de klachtendienst van Kind & Gezin, Hallepoortlaan 27, 1060 Brussel (tel. 02/533 14 14).
< Vorige | Volgende > |
---|